Robotik

ben bi dönem FRC, bi dönem minik çizgi izleyenler, Kinect, Wiimote, Leap Motion, MYO falan baya bi kurcaladım. Mekaniği dijitale – dijitali mekaniğe çevirmek işi hoşuma gidiyor genel olarak. En son bi başlayıp da devamını getiremediğim, MYO ile robotik protez projesi vardı. Tabi maddi durum zarar görünce de koptum biraz ister istemez. Şimdi sahalara dönüş yapmak istiyorum da tek başına pek zevkli gelmiyor. Böyle birlikte oynarız, yarışmalara falan kastırırız, birlikte fantezi yaparız diyen varsa kapım açık, bekliyorum.

Ha bir de, Arduino Türkçe çeviri ekibinin başındayım ve bir türlü bitmedi o iş. İsteklisi varsa bi haftasonu gömülüp tamamlasak süper olur.

https://www.facebook.com/ulgensrkvk

Bir Cevap Yazın

